Strategiedag 2019

01 februari 2019

We waren te gast bij het Nationaal Historisch Museum in Soest. We hadden een duidelijk doel: een gezamenlijk beeld bij de strategische doelen en terugblikken op 2018. Zonder geschiedenis, geen toekomst. Dit werd nog eens extra benadrukt door een bezoek aan het museum vol wapentuig uit historische oorlogsgebieden.

In de blog over de Strategiedag 2018 schreven we dat we betere beslissingen gingen nemen als we dichter bij onze gebruikers gingen staan. Dat bleek een rake voorspelling. Twee mooie features zijn daaruit voortgekomen: Crews & Rugnummers. Crews was een oude wens van onze meest ervaren gebruikers en tegelijkertijd een ontzettende uitdaging voor ons als organisatie op technisch- en productvlak. Rugnummers was een pilot om multidisciplinair samen te werken en daarnaast een feature op te leveren die authenticiteit toevoegde aan OSM.

Spoiler voor 2019: we gaan aan de slag met de feature waarnaar het meest gevraagd wordt door onze gebruikers.  

Daarnaast schreven we dat we enkele structurele zaken binnen de organisatie hebben opgepakt. Zo zijn we op een andere manier gaan werken, zijn we gegroeid naar 50 werknemers en hebben we ons gezicht meer buiten de organisatie laten zien. De grootste gamebeurs ter wereld werd bezocht, de Allianz Arena werd afgevinkt en er werden deals gesloten met een grote YouTuber, de Jupiler Pro League en Bayern München.

Door het werk wat er in 2018 geleverd is, kunnen we gelukkig door met onze plannen: de ingeslagen weg volgen en focus op het versterken van OSM. En wat een mooie positie is dat. We gaan er in 2019 weer vol tegenaan om nog dichter bij onze gebruikers te komen, beter samen te werken en OSM nog beter te maken. Wil je daar een bijdragen aan leveren? Check dan onze vacatures.

Deel dit artikel